Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen i ri në shitje - ID: 6234775
Shqipëri - Shqiptar | EUR
00
Identifikohu ose regjistrohu
SHITUR
Hapni katalogun

Hmm, duket se artikulli është shitur

View this ad in the archive
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (9)

Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re2-aksNgarkesa e dobishme: 34100 kgPesha bruto: 47000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 5m 12d
Pyet për çmimin
E re2-aksNgarkesa e dobishme: 34100 kgPesha bruto: 47000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (7)

MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 42650 kgPesha bruto: 61000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 9m 12d
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 42650 kgPesha bruto: 61000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (7)

Faymonville 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 42400 kgPesha bruto: 61000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 6m 6d
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 42400 kgPesha bruto: 61000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (14)

Faymonville 3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkup.

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 52000 kgPesha bruto: 70000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 6m 6d
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 52000 kgPesha bruto: 70000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (6)

Meusburger 2-Achs-Tiefbett-Sattelauflieger mit Pendelachsen

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re2-aksNgarkesa e dobishme: 28700 kgPesha bruto: 43000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 1v
Pyet për çmimin
E re2-aksNgarkesa e dobishme: 28700 kgPesha bruto: 43000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (13)

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi mit Rampen zwangsgel

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 35695 kgPesha bruto: 48000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 1v 9m
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 35695 kgPesha bruto: 48000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (6)

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-zwangsgelenkt

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 37800 kgPesha bruto: 50100 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 6m 6d
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 37800 kgPesha bruto: 50100 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 38400 kgPesha bruto: 48000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 6m 6d
Pyet për çmimin
E re3-aksNgarkesa e dobishme: 38400 kgPesha bruto: 48000 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (6)

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re4-aksNgarkesa e dobishme: 49000 kgPesha bruto: 60800 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Botuar: 1v 8m
Pyet për çmimin
E re4-aksNgarkesa e dobishme: 49000 kgPesha bruto: 60800 kg
Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontakto shitësin
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 1
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 2
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 3
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 4
Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA  - Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët: foto 5
Shiko të gjitha fotot (5)

Faymonville MAX Trailer MAX510 Tiefbett 3x12 t PA

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët
E re20233-aksNgarkesa e dobishme: 40180 kgPesha bruto: 59000 kg
Gjermani, Heegstr. 6-8, D - 45356 Essen, Germany
Botuar: 7m 25dNumri i referencës 33276
Pyet për çmimin
E re20233-aksNgarkesa e dobishme: 40180 kgPesha bruto: 59000 kg
Gjermani, Heegstr. 6-8, D - 45356 Essen, Germany
Kontakto shitësin

Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët i ri Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Botuar: 1v 11m

Hmm, duket se artikulli është shitur
Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët i ri Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen: foto 1

Gjeni oferta të reja në katalog

Hapni katalogun
zoom in
Gjysmë rimorkio me plan ngarkimi të ulët i ri Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen: foto 1
See what's in stock now

Botuar: 1v 11m

SHITUR

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Hapni katalogun
E re

Pesha bruto

61000 kg
Ngarkesa e dobishme

43200 kg
Gjerësia

2750 mm
Lartësia

400 mm
Ngjyra

gri
Vendndodhja

Gjermani, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Shasia/pezullimi
telajo teleskopike

numri i akseve

akset e drejtimit

ABS

EBS

Karroceria/supestruktura
gjatësia e ngarkesës

7500 mm
gjerësia e ngarkesës

2750 mm
lartësia e ngarkesës

400 mm
Më shumë informacion

Gooseneck:

Gooseneck in SNT design to optimize the length of the loading area, length approx. 3.750 mm

Gooseneck can be raised / lowered hydraulically and removed

For truck: 6 x 4 or 8 x 4

Low deck:

Low deck in extendable outer beams construction, "SUPER LOW" Design, length approx.

7.500 mm

Low deck with hardwood floor approx. 40 mm thick and mechanical locking

The supply lines are protected in the pull-out supports and automatically adjust to the length of

the low bed

7 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10.000 daN)

6 pairs of threaded blocks on the inner beams for mounting screwable RUD rings

Axle bogie:

Axle bogie with closed outer frame, checker plate covering and continuous prism excavator

recess, approx. 1.450 / 900 x 505 mm, open at the rear

2 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10.000 daN)

1 pair of lashing rings lying in the excavator recess (LC 10.000 daN)

2 pairs of lashing rings lying in the excavator recess (LC 16.000 daN)

2 pairs of stanchion pocket for stanchion 100 x 50 mm in the outer beams

Axles and tires:

"PENDEL-AXLE", all axles hydromechanically forced steered

Hose rupture valve on the suspension cylinder with automatic RESET function

Hydraulic cylinder with shut-off cocks and linch pin for securing in the raised position

Final painting of axles with 2 layers of 2-component paint painted in "FAY-Gray-34-0260"

Technical axle load: 12.000 kg

Hydraulic suspension

Axle tool

Tires 245/70 R 17.5 3PMSF load index (146/146F)

Braking system:

Braking system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M) without connecting

lines to the truck

Electrical system:

Electric system conform to the EU-regulations lighting LED 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)

ASPÖCK-UNIBOX on the connection strip at the front with sockets 24N, 24S & 15 pin

Connection according to ISO

24N ISO-1185

24S ISO-3731

15 pin ISO-12098

Steel construction:

Steel construction made of high-strength fine-grain steels.

Steel grade:

S355J2 + N / S355MC (yield strength 355MPa)

S690QL / S700MC (yield strength 690MPa)

Painting:

First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-peened welding frame

guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer. A high-quality 2-component (2K) singlecolour

top coat in RAL colors of your choice

Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white

Metallic paintwork not possible

Additional equipment:

Preparation for receiving screw-on container positioning for 1x 20' or 1x40' container on the

external beams. Container locks optionally available

2" king pin

A galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high

A spare wheel with holder in front of the bulkhead

Yellow-red air couplings on the front of the galvanized connection strip

4 pieces of wheel chocks with holder

Follow-up steering can be operated from the front and rear using cable remote control via

pushbuttons, with one-track control of the axles

Hydraulic connections from the gooseneck to the low bed with multi-coupling instead of screw

couplings. No guarantee on seals

Electro-hydraulic unit

Red reflective tape on the side, on the pull-out and on the back in accordance with EU

regulations

2 blocks of wood 500x250x200 mm

A holder for a warning light at the rear of the trailer

A mud flap at the rear of the trailer

European reflector signs (red-yellow) on the rear of the trailer

On the gooseneck and on the rear panel on the left and right, a holder for the warning signs

including a socket

Manual and description on USB stick

6 pairs of threaded blocks between the lashing rings under the top chord on the outer beam

for mounting screwable RUD rings VLBG-4

A separate air connection with air pistol on the gooseneck

ALU side walls and rear wall can be plugged onto the gooseneck, approx. 2.000 x 400 mm

The rear galvanized stanchions are removable. (Length of the body approx. 2.120 mm)

2 pairs of screwable lashing rings M20 (LC 5.000 daN)

7 pairs of stanchion pockets for plug-in stanchion 100 x 50 mm in the outer beam of the

loading area

Foldable extensions by approx. 230 mm on each side

1 pair of steel ramps to bridge the liftinghooks of the low deck

A coated layer of sand on the loading area to prevent slipping

Speed sticker 80 km/h on the rear and on both sides

Excavator recess of the rear axle bogie closed with a plug-in plate at the rear

4 warning signs approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 400 mm, with an LED position

light

A holder for a warning light on the warning signs

Radio remote control for tracking in addition to the cable remote control, with LED indicator

lights on the receiver as lane control

Central lubrication system with 2 pumps BEKAMAX (Pico) with normal grease NLGI-2 and

removable protection around the pump

Load manometer to determine the axle loads including load diagram

HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer beam

Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces metallised with

ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%), hot-coated

SHITUR

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Hapni katalogun
Duke klikuar çdo lidhje ose objekt në këtë faqe, ju bini dakord pa kushte dhe na autorizoni të përpunojmë të dhënat tuaja personale, përfshirë përdorimin e "cookies" dhe teknologji të tjera gjurmuese. Ato janë instaluar për të përmirësuar dhe personalizuar përvojën tuaj në këtë faqe interneti, në faqet tjera të internetit dhe faqet e internetit të reklamuesit të palëve të treta që bashkëpunojnë me ne. Edhe kompanitë tona partnere mund të ruajnë cookies në pajisjen tuaj ose të përdorin teknologji të ngjashme për grumbullimin dhe përpunimin e informacionit personal. Mësoni më shumë për mënyrën se si i trajtojmë informacionet tuaja private.
t1 old test archive
t1 test archive - Semi-trailer
t1 test archive - HEAVYTRAILER AG